יום חמישי, 16 בינואר 2014

מתכון לפסטה ברוטב עגבניות הכי פשוט שיש

מי לא מכיר מתכון לפסטה ברוטב עגבניות?
אני בטח שלא הולכת לגלות לכם את אמריקה אבל אני מקדישה את המתכון לבעלי היקר שפשוט אף פעם לא הכין פסטה ברוטב עגבניות.
הכל התחיל כשהוא החליט שבא לו להכין לעצמו פסטה ואז הוא חיפש מתכון "לפסטה ברוטב עגבניות " ברשת .
נפגעתי מעמקי נשמתי , בחיי , איך זה שהוא לא ביקש ממני????
מתברר שהוא רצה להפתיע אותי החמוד, אז החלטתי שאם כבר להפתיע אותי אז לפחות ממתכון שלי.
אז קבלו בבקשה מתכון לפסטה ברוטב עגבניות, לא לוקח יותר מידי זמן, מתאים לכל תוספת בשרית
והילדים פשוט אוהבים אותה ותמיד זו תהיה הבחירה המושלמת !!

את הפסטה יש לבשל במים עם מעט מלח אך לא להוסיף שמן , השמן מונע מהרוטב  להיתפס.
את הפסטה תכינו כמה דקות לפני ההכנה של הרוטב, ניתן להכין עם כל סוג פסטה שרוצים.



מצרכים: 
חבילה של פסטה מבושלת לרמת אל דנטה.
1.5 קופסאות קטנות של רסק עגבניות
1 כף שמן זית
3 -2 שיני שום חתוכות לפרוסות
1 כף פפריקה מתוקה
1.5 כף מרק עוף
כף של דבש
מלח, פלפל
1-2 כוסות מים

אופן ההכנה:
בסיר שופכים את השמן מטגנים מעט את השום, מוסיפים את רסק העגבניות ומטגנים מעט, מוסיפים את הפפריקה המתוקה, מרק עוף , מערבבים היטב ומוסיפים דבש , מלח , פלפל ומים .
לערבב היטב, במידה וחסר קצת מים להוסיף עוד חצי כוס מים.






שמים על אש קטנה ונותנים לרוטב להתבשל כמה דקות שהרוטב יסמיך.
מוסיפים לתוך הסיר עם הרוטב את הפסטה ומערבבים היטב, מבשלים עוד כ 5-6 דקות.





מניחים בצלחת הגשה עם תוספת. ( אצלנו השניצל מנצח) 
ואוכלים  בליקוק האצבעות.






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...